Мінімальна сума замовлення через сайт - 400 гривень.
Доставка замовлень по Київу >>
Можливі варіанти доставки:
1. Відправка замовлення на зручний для Вас склад Нової Пошти у Київі.
Оплачується вартість доставки за тарифами Нової Пошти (для невеликих посилок це 70-100 грн).
УВАГА : при відправленні замовлення через склад Нової Пошти відправлення замовлення провадиться
після отримання 100% передоплати.
Замовлення з оплатою "накладеним
платежем" ми не відправляємо.
2. Доставка замовлення транспортними компаніями Нова Пошта або Делівері за вказаною Вами адресою.
Сплачується вартість доставки за тарифами транспортної компанії (для невеликих посилок це 70-100 грн).
УВАГА: при
відправлення замовлення через склад транспортної компанії відправлення замовлення провадиться
після отримання 100% передоплати.
Замовлення з оплатою "накладеним
платежем" ми не відправляємо.
Вартість доставки Ви можете прорахувати скориставшись калькулятором на сайті Нової Пошти:
http://novaposhta.ua/frontend/calculator/ru
УВАГА: Прийом товару здійснюється в присутності співробітника Транспортної компанії.
При отриманні товару через транспортну компанію, переконайтеся в наявності видимих
механічних пошкоджень упаковки та відсутності дзвону скла (при отриманні товару зі скла). Якщо Ви помітите подібні пошкодження, будь ласка, обов'язково перевірте відсутність видимих
механічних пошкоджень (у т.ч. сколів, деформацій) товару у присутності співробітника Транспортної компанії.
Якщо виявляться пошкодження товару, невідповідність товару Вашому замовленню або що товарний вид продукції не відповідає належному, то вимагайте щоб співробітник Транспортної компанії склав відповідний акт і одразу зв'яжіться з нами по телефону. У цьому випадку ми максимально оперативно зможемо вирішити всі питання щодо заміни товару або повернення грошей.
Пам'ятайте, що претензії на вигляд і/або наявності видимих зовнішніх пошкоджень доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару співробітником Транспортної компанії.
З моменту
передачі товару, всі ризики випадкової втрати чи пошкодження товару переходять до Покупця.
Доставка по Україні>>
Вартість доставки по Україні = вартість доставки за тарифами узгодженої
Транспортна компанія - Нова Пошта, Делівері.
УВАГА: при
відправлення замовлення через склад Нової Пошти відправлення замовлення провадиться
після отримання 100% передоплати.
Замовлення з оплатою "накладеним
платежем" ми не відправляємо.
Прийом товару проводиться у присутності співробітника Транспортної компанії.
При отриманні товару через транспортну компанію, переконайтеся в наявності видимих
механічних пошкоджень упаковки та відсутності дзвону скла (при отриманні товару зі скла). Якщо Ви помітите подібні пошкодження, будь ласка, обов'язково перевірте відсутність видимих
механічних пошкоджень (у т.ч. сколів, деформацій) товару у присутності співробітника Транспортної компанії.
Якщо виявляться пошкодження товару, невідповідність товару Вашому замовленню або що товарний вид продукції не відповідає належному, то вимагайте щоб співробітник Транспортної компанії склав відповідний акт і одразу зв'яжіться з нами по телефону. У цьому випадку ми максимально оперативно зможемо вирішити всі питання щодо заміни товару або повернення грошей.
Пам'ятайте, що претензії на вигляд і/або наявності видимих зовнішніх пошкоджень доставленого Вам товару, Ви можете пред'явити тільки до передачі Вам товару співробітником Транспортної компанії.
З моменту
передачі товару, всі ризики випадкової втрати чи пошкодження товару переходять до Покупця.
Оплата за замовлення повинна бути внесена протягом трьох робочих днів з моменту повідомлення Покупця про готовність товару до відвантаження. За відсутності оплати у зазначені терміни замовлення скасовується магазином без додаткового повідомлення Покупця.
Повторне формування скасованого замовлення здійснюється шляхом оформлення нового замовлення та в окремо узгоджені терміни.
Гарантії надійності покупок:
Відгуки про магазин >>
Адреса та фотографії магазину >>
Документи про держ. реєстрації >>
Перевірка даних про реєстрацію в Єдиному державному реєстрі >>
Для перевірки даних введіть ЄДРПОУ - 2850511835, ФО-П Попович Олександр Вікторович.
Гарантії якості та відповідності товарів опису та фотографіям:
- Всі товари при вступі на склад перевіряються на відсутність пошкоджень та відповідність заявленим характеристикам та фотографіям.
- Власна фотозйомка всіх товарів, що надходять на склад, що забезпечує максимальну відповідність товарів фотографіям на сайті.
Увага! При замовленні товарів ручної роботи, можливі незначні відмінності оригіналу від
фотографії.
- При додаванні товарів на сайт обов'язково перевіряються та прописуються основні розміри та характеристики товарів з метою
створення єдиного розуміння характеристик та розмірів товару.
- Відгуки клієнтів про якість та ідентичність придбаних товарів на сайті компанії. Залишити відгук >>
- Право на заміну/повернення товару згідно з чинним законодавством України.
Гарантії отримання неушкодженого товару під час доставки транспортними компаніями:
- Крихкі товари ретельно упаковуються в пухирчасту амортизаційну плівку та/або паперову стружку під час відправлення замовлення через транспортні компанії. Читати відгуки покупців про якість упаковки >>
- При відправленні транспортними компаніями товар в обов'язковому порядку страхується на його повну вартість, що забезпечує більш дбайливе ставлення компаній-перевізників до вантажу, що перевозиться, і гарантує компенсацію шкоди у разі будь-яких пошкоджень при перевезенні.
Увага!!! Обов'язково перевіряйте цілісність товару при отриманні у присутності представників компанії-перевізника. У разі виявлення пошкоджень товару, що пересилається, ОБОВ'ЯЗКОВО вимагайте складання відповідного Акту, на підставі якого транспортна компанія компенсує збитки в повному обсязі.
Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") покупець може обміняти або повернути до Магазину куплений товар у таких випадках:
- товар несправний чи має істотні недоліки (дефекти) (Стаття 8)
Можливість заміни товару, варіанти повернення товару магазину та грошей покупцю обумовлюються в кожному конкретному випадку індивідуально.
- товар не влаштовує покупця (товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, забарвленням, розміром або комплектацією) (Стаття 9) - повернення товару можливе за дотримання таких умов: товар не був у використанні (не має явних ознак його використання), не має пошкоджень (збережено зовнішній вигляд товару, етикетки, ярлики, не пошкоджено товарну упаковку, запаяні у пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися тощо.), і з дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.
У разі повернення товару належної якості через "товар не
влаштовує покупця (Стаття 9.)", повернення товару провадиться за рахунок
покупця. Гроші за доставку товару покупцю не повертаються.
Для заміни/повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером магазину та погодити заміну/повернення товару.
Заміна/повернення грошей за товар здійснюються в строк не більше 3-х робочих днів з моменту отримання магазином повернутий товару.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.
директор - Попович Олександр Вікторович
моб. +38 (068) 127-89-43
e-mail: info@comforta.com.ua